Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver NAN nå, men han virker litt urolig i magen av den, promper mye og gulper litt også. han er 3 måneder.

har dere bedre erfaringer med noen andre? HIPP er vel økologisk, har det noe å si??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring selv, men kjenner flere som har gått over til Collett. Virker som den er mildere, dessuten inneholder den omega 3....

Skrevet

Etter min erfaring er Nan den dårligste, mens Hipp er den beste. Alle barn er forskjellige, så du kan jo prøve deg frem til du finner den som passer best for deg :)

Skrevet

hos oss har nan vist seg å være den beste. colette førte til ekstremt tørr og hard avføring. Og av HIPP lå babyen å vred seg av mageknip etter hvert måltid.

Barn er forskjellige, så må nesten bare prøve deg frem;)

Skrevet

Sønnen min fikk hard mage av Nan, så her går det i Collet og småfolk. Begge dele funker veldig bra.

Har også litt maltekstrakt i melken. Hjelper for magen også er det jo litt ekstra vitaminer.

Skrevet

Her i gården går det i HIPP. Hun vil ikke ha nan. Er kjempegod i magen, Bruker litt malt i .

Skrevet

vi har brukt collett og har vært veldig forøyd med den. pluss for at den inneholder omega3:)

Skrevet

Brukte først nan også nan2, men det fikk han så voldtsomt mageknipe og gulping av at jeg gikk over til Collett. Da ble det slutt på begge deler. Jeg har malt i melken, men må sies at jeg ammer og, men må gi tillegg da jeg har forlite mm selv.

Skrevet

Mine har ikke tålt nan. nå har de fått morsmelk lenge først men når de har begynt på mme i 8-10 mnd alderen har de ikke tålt nan. De sprutgulper av den. vi måtte gi d en gang til yngste og da sto "gulpen" i biltaket. Det er kun nan. elste tok det mye lengere tid før vi skjønte grunnen.

Skrevet

Jeg gir min nan(og morsmelk) Prøvde collett men da spydde han det opp igjen(det luktet spy og ikke vanlig gulp) og han ble dårlig i magen av den. Våger ikke prøve andre merker, så vi holder oss til den samme heller..og nå er han såpass gammel og vant til nan. Men lyst å prøve Hipp sin mme til en evt ny baby etterhvert, siden den er økologisk og har hørt mye bra om den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...