Gå til innhold

Noen som har fått sykepengene idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kommer de ikke før mandag?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal vel sånn i hovedsak være inne på konto i dag.. Men ikke alle steder sikkert... nå leverte jeg min sykemeld i går, så jeg får de sikkert ikke før om leeeeeeeeenge... Jaja, min egen feil..

Skrevet

det kan hende du får sykepengene begynnelsen av neste mnd siden du leverte de i går, det står jo 2 utbetalingsdatoer på NAV sine sider..

jeg har ikke fått inn penger ennå men så er det tidlig på morran ennå :)

Skrevet

De bare plutselig setter de inn her... går ikke etter utbetalingsdatoene når man leverer de seint/etter de "skulle" vært inne... Men men... jeg klarer meg jeg :)

(ja, er vel 2 og 25 ca i hver mnd de betaler ut sånn ca)

Skrevet

Hei alle som venter sykepenger...... Utbetaling skal egentlig ikke være før på mandag men det kan hende de kommer i løpet av dagen har de sagt på NAV service telefon.....

På NAV sidene opereres det med 2 datoer, men den ene datoen er når sykepenger utbetales direkte til den sykemeldte, mens den andre datoen er når arbeidsgiver får refundert fra NAV når arbeidsgiver forskuddterer sykepengene utover 16 første dager. Slik har iallefall jeg forstått det.

Skrevet

Utbetalingen er ikke før på mandag..., 27 denne måneden!

Skrevet

jeg har heller ikke fått mine idag! vil ha penger jeg og...

her bare setter de inn sånn uten videre her...

Skrevet

Jeg har snakket med Trygdeetaten og spurte samtidig om sykepengene. De var sendt i går og ikke usannsynlig de kommer inn på konto i løpet av dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...