mammat2goll Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Nå var jeg en tur på føden i går, hadde rier men de var ikke sterke nok til tt det åpnet seg mer. Har 1 cm åpning, og fryktelig mensmurring og noen tak innimellom. Men det vil liksom ikke ta seg sikkelig opp. Er jo så ubehaglig å gå sånn lenge da. Noen som vil sende over litt fødestøv til meg? Jeg kommer vel til å gå slik i flere uker...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 *sende masse støv til deg*---- men er ikke du enkli *fødeklar* du??
junea Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 her er nitt fødestøv til deg, har ikke bruk for mitt!=)
mammat2goll Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Suger til meg fødestøvet......Har helt glemt å skifte nick, hatt problem med din side lenge.
mammat2goll Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Hehe...tviler på det blir sniking....det tar seg jo aldri opp. Har bare murringer. DRITT!!!! Men jeg skal prøve å få samboer med på litt sex i dag, noe jeg sikkert ikke får til. Jeg får skru på sjarmen min og håpe han lar seg lure
Gjest Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 *lokker ut jenta med sjokolade og gull og grønne skoger*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå