Gå til innhold

god morgen jenter! fine fine jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gang på gang på gang kjenner jeg på at jeg liker dette stedet, en bitteliten plass i en diger nettverden - I går kveld fikk jeg oppleve det på nært hold igjen! Tusen takk!

Ha en fin dag dere, jeg skla kose meg her hjemme sammen med kjæresten min, for han har de siste dagene sine nå, og på mandag er det fult kjør igjen.

klem til dere fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker sånn på dere... åååååå

på phantomet - nå bor jeg for langt unna igjen....

på Dailis -

på spuperdupermamman

på maud

på klatten

på godguttklatten

... og mange fler... jeg heier på dere, heier og heier og heier . også er dte ikke så mye mer jeg kan gjøre... det føles rart og maktesløst. Jeg tror jeg må starte et firme som heter : fru fix it!

Mulig jeg må ansette høyere makter....

eller bare gi dere en kopp te...

Skrevet

God morgen. Og hvilken god morgen. Jeg har gått tur, leiligheten er rydda, jeg drikker teen (takk) og nyter stillheten

Nå er det snart helg.

Dritgrei- kos deg med familien. Nyt dagene med mannen.

Mrs Fix it:)

Klem

Skrevet

God morgen=) OG

GRATULERER SÅ MYE SOM FRU DRITGREI!!!!!!!!

Har vært lite inne her nå, men har fått med meg at dagen var så fin=)=)

Skrevet

God ettermiddag!

Håper du har hatt en fin dag.

Her har det vært masse små, så jeg har kost meg veldig i dag:) Heldig er jeg:)

Skrevet

Jeg har hatt en fin dag!

Jeg fikk bildenen som phantomfamilien tok i helgen, så jeg har i grunnen storkost meg med dem!! Deilig å se at vi hadde det så bra, og veldig rart å se at jeg likner på oldemor.

En fin dag!

Skrevet

Hei søte du og god kveld til deg. Nå har jeg alenetid og det er godt og litt rart. Jeg har brukt dagen til å bale med hvem som skal ansettes som vikar når jeg skal ha permisjon og det er noe dritt å skulle bestemme! Jeg tror jeg vet hva som er rett, men alternativet er mer populært og koster mindre frustrasjoner og skuffelser fra andre.

En kopp te smaker godt. Klem tilbake til deg

Skrevet

Ja, dette er et fint sted:-)

Tankene rusler rundt i ring, til den ene og den andre:-)

Idag er jeg fredagssliten og trøtt kjenner jeg:-) Vært en lang og fartsfylt uke med mye som skjer og små rosaer som har begynt i barnehage:-) Ikveld er jeg barnepike for en annen liten rosa, med lyse krøller, som er litt forelsket i eldstemann til strikkballen;-))

Ha en fin kveld jenter:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...