Gå til innhold

Foreldrepenger og barnetrygd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått sine utbetalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne mnd altså....

Skrevet

Foreldrepengene har jeg fått, men ikke barnetrygden. Kommer vel ikke før i slutten av mnd den.

Skrevet

åååååååååååå jeg vil også ha foreldrepengene......er så sørgelig tomt på konton min etter ferien.....

Skrevet

Det tror jeg på. Det var det her også. pengene kom jo så tidlig forrige mnd. Men blir snart sørgelig tomt igjen her. For regningene venter. ÆSJ!

Skrevet

Ja jeg fikk mine den 20.forgje mnd....Å nå syns jeg at jeg kunne få mine nå!!!!!!Når fikk du inn dine da??

Skrevet

de kom faktisk den 16. Syns de burde holde de utbetalingsdatoene sine. Kommer jo penger akkurat når det passer dem. Men vet det er flere som har fått altså, så kan komme utover dagen. Hvor i landet bor du da?

Skrevet

Bor i Mosjøen.Byen midt i norge:)

Ligger i Nordland

Skrevet

jeg fikk mine den 19. juli.. andre mndr pleier de dukke opp rundt 22./23. .. Det gjorde de også denne gangen da de kom i går.. Bor i Ålesund.. Barnetrygden kommer ikke før uti neste uke..

Skrevet

Å, vet hvor mosjøen er. Har vært mye på Lovund som yngre. Du vet kanskje hvor det er?

Skrevet

Jeg regner med de kommer om ei lita uke. Det er litt rart, jeg har faktisk 1400 igjen på kontoen! Vanligvis er den bunnskrapt ca 10 dager før det kommer penger igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...