Sunniva78 har to små Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 I går hadde jeg mye vondt i magen, det kjentes ut som om livmoren strekte seg. Det var mest vondt rett under navlen, der livmoren slutter. Hadde det ettermiddag og kveld, det kom takvise smerter av og til. Ikke slik at jeg vurderte smertestillende, men ubehagelig! Flere som har hatt det slik? Jeg er 17+2 i dag. Lille gullet var forresten veldig aktiv i går, kjente små dunk rett som det var:-)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Kanskje livmoren som strekker seg? Ikke uvanlig. Eller kanskje den lille sparket/stanget/slo slik at du fikk vondt? Høres ut som om det jeg hadde tidligere, og det var ikke farlig. Men dersom du er bekymret, ville jeg ringt legen.
Millerine Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg har også hatt det slik fra tid til annen. Regner med at det er livmoren som vokser eller noe annet som vokser det skjer jo så mye neddi der atte.... Det hadde vært flott å vite nøyaktig hva som skjer der hele tiden, tenk om vi kunne det?? Men virker som de fleste kjenner mye rart i magen av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå