Gå til innhold

Oppvaskmaskin og flaskevask spm:)need your help a.s.a.p.


Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hmmm, nå har det seg sånn at min gode mann(og eldste sønn) er bortreist denne helga.. Han er den som pleier å vaske opp flaskene til lillemor (snart 7mnd),fordi e har atopisk eksem og ikke kan være borti så mye vann.

 

Vi har oppvaskmaskin,og er så frista til å bruke den-så slipper e å stå med henda i vann i 20min.

MEN e titta inni oppvaskm. nå og e syns den så så møkkete ut nedi der:( Vi har sånn rense sak som er hyper sterk,så er kjempe skeptisk til å bruke den rett før flaskene skal vaskes om dere forstår..

Vi slutta å sterilisere da ho var ca 5mnd gammel,tror dere det går greit å vaske dem i maskina uten å rengjøre den(altså maskina) først? Er dr.Brown flasker.. Og nå er vi helt tomme for rene flasker..så haster litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har pleid å vaske de i maskinen, alt utenom flasketuttene.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Litt teit spm,men pleier dere å rengjøre maskina sånn innimellom da?Hehe lenge siden sist?

Barfe tenker på den reklama på tven, "Du vasker ikke bordet med en skitten svamp" reklamen...

Skrevet

nei, det pleier jeg ikke. Og jeg vasker ikke bordet med svamp uansett ;)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hehe;)

Takk for hjelpa, du har vært en knupp:)

Ha en fortsatt fin dag.

Skrevet

Opp til snuppa var 7 mnd kokte vi flaskesuttene etter en runde i oppvaskmaskinen. Tar fremdeles alt i maskinen, men maskinen må rengjøres innimellom og alt skylles godt før det settes inn. Flaskene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...