Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hmmm, nå har det seg sånn at min gode mann(og eldste sønn) er bortreist denne helga.. Han er den som pleier å vaske opp flaskene til lillemor (snart 7mnd),fordi e har atopisk eksem og ikke kan være borti så mye vann. Vi har oppvaskmaskin,og er så frista til å bruke den-så slipper e å stå med henda i vann i 20min. MEN e titta inni oppvaskm. nå og e syns den så så møkkete ut nedi der:( Vi har sånn rense sak som er hyper sterk,så er kjempe skeptisk til å bruke den rett før flaskene skal vaskes om dere forstår.. Vi slutta å sterilisere da ho var ca 5mnd gammel,tror dere det går greit å vaske dem i maskina uten å rengjøre den(altså maskina) først? Er dr.Brown flasker.. Og nå er vi helt tomme for rene flasker..så haster litt..
så var vi 4 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 jeg har pleid å vaske de i maskinen, alt utenom flasketuttene.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Litt teit spm,men pleier dere å rengjøre maskina sånn innimellom da?Hehe lenge siden sist? Barfe tenker på den reklama på tven, "Du vasker ikke bordet med en skitten svamp" reklamen...
så var vi 4 Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 nei, det pleier jeg ikke. Og jeg vasker ikke bordet med svamp uansett
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hehe;) Takk for hjelpa, du har vært en knupp:) Ha en fortsatt fin dag.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Opp til snuppa var 7 mnd kokte vi flaskesuttene etter en runde i oppvaskmaskinen. Tar fremdeles alt i maskinen, men maskinen må rengjøres innimellom og alt skylles godt før det settes inn. Flaskene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå