Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Ahhhh.....en god kopp Earl Grey, eldstemann er på tur ut gjenom dørene og de to minste sover søtt ( enn så lenge)...pc`n på kjøkkenbordet. M.a.o en perfekt morgen i Ugle-reiret:-)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 morn :-D her er det kaffe da :-) lillemor våkner ikke før ti tenker jeg(murmeldyr) og jeg har hele huset for meg selv :-DDD hvordan går det i nytt hjem?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Heisann God morgen, her har nettopp ungene hoppet på bussen, så blir vel morgen kaffe straks nå ja )
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Stor trivest her :-) Vesla på snart 2 år kunne ikke fått friere og bedre boltreplass og jeg kan realisere hagedrømmen min :-D
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 God morgen, earl grey her i huset også! Grått vær ute, men desto deiligere å være sykmeldt og bare pusle hjemme. Og slå den: Jeg har tent opp!:-)
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Grått her også..håper på oppholdsvær i hvertfall så jeg for fortsette med prosjektet mitt ute. Litt vått nå og da er det ikke like stas å klippe ned busker og kratt :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå