Gå til innhold

Hjelp, dere som er våkne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig bekymret! Har i de siste to dagene kjent lite liv, men jeg har kjent litt. Våknet mitt på natten for noen timer siden, og har ligget å kjent etter med hendene på magen. Kan kjenne at baby beveger seg av og til, men dette er seeige bevegelser, 0 spark og bare bevegelser av og til. Kanskje jeg kjenner bitte litt ca 3-4 ganger pr time. Har prøvd å spise og drikke for å få kjent noe, men hjelper ikke. Bør jeg ringe føden å få en kontroll at alt står bra til? Har ikke lyst å ringe dem unødvendig, vil jo ha ett problemfritt svangerskap...Er uke 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnsyld meg,men har du ikke fått beskjed om å ta kontakt hvis duer usikker? Det at du ønsker et problemfritt svangerskap,er jo greit, d er jo d vi alle ønsker. Men de fleste av oss tar kontakt med profesjonelle, for å få bekreftet at der ikke er noe problem.

Ring og snakk med jordmor eller lege. Kontorene åpner snart!!!

Hilsen uke 26.

Skrevet

3-4 ganger i timen er vel bra. Jeg er i uke 30 og det er opp og ned hos meg også. Forrige uke sende jordmor meg til sykehuset for å ta sparkeprøve og UL pga lite liv, men alt var i orden.

Du må jo huske at barnet har mindre plass nå.

Men ring føden og hør med de, kanskje de vil ha deg inn på kontroll.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...