conney skal ha nr 2:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 har en del sammentrekning , fingrene mine og føttene hvovner opp og jeg har vondt i hodet.. noe må skje snart når den kommer til den der fødsel..jeg blir jo helt sprø av det her...vet det fler som går på overtid her inne..men jeg er helt utslitt, følees ut som beina mine veier 100kg pr fot.. Gjett om jeg skal være glad når lille mann kommer ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå