Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Når deres foreldre bidrar med penger, inviterer dere også noen av deres venner da???
Hjertefamilien Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Nei, er vel ikke vanlig eller nødvendig det?
pandabjørn Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Nei hvorfor skal vi gjøre det?? det er våres venner + familie som blir invitert ikke venner til mine foreldre!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Her blir venner av våre foreldre bedt uten vårt ønske, til vår store ergelse. Var jo ikke slik vi ville ha det, vi takket ja til å bli sponset med 5000,- fra hvert hold, nå er det blitt til at dem betaler alt ,så nær som klærne våre, (svigers betaler mannens klær.) Og vi har ikke en dritt å si lenger, nå ser vi bare fram til å få denna jævla dagen overstått, for vi er drittlei.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Glemte å få med at mamma har kjøpt billetter til en uke i sol og varme, for hennes datter må jo på bryllupsreise. Og hvem skal jeg reise sammen med, joda, mamma selvfølgelig. Mannen må være hjemme å passe barna. Argh... er så glad jeg ikke har pass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå