Gå til innhold

Bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mykje penga får dykk fra foreldra dykkas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får 28.000 (10.000 er gave som vi velger å bruke selskapet) av mamma og pappa..

Vet ikke hvor mye/om vi får av svigers enda..

Skrevet

Er det en selvfølge at man får hjelp fra foreldrene sine ?? Vi betalte moro selv og mange med oss :) Jeg synes det var veldig greit.. Tror neste ikke jeg hadde hatt samvittighet til å ta imot fra foreldrene våre engang..

Skrevet

Det er ingen selvfølge at foreldre hjelper til. Vi kommer ikke til å spørre om penger fra foreldrene våre, og om de tilbyr seg å hjelpe til, skal de få sette pengene på konto øremerket bryllupsreise :)

Skrevet

Ingen selvfølge nei!

Min bror giftet seg for 2 år siden, og da fikk han denne summen.. Så vi får det samme..

Skrevet

Ingen selvfølge nei, og vi har basert oss på å stå for alle utgifter selv til den store dagen som er om 2 uker!

For 2 dager siden fikk jeg vite at min mamma, og hans mamma står for mat, meste alkoholen og borddekning (duker etc).

En gledelig overraskelse med andre ord :-)

Skrevet

vi får 60.000,- av mine foreldre hvis det kommer 60 stk...det er 1000,- pr kuver !

av svigers får vi ingen ting, og ikke hadde jeg regnet med det heller siden de har dårlig råd :( blir kanskje en liten pakke av noe slag.....

Skrevet

Vi får 50000 av foreldrene mine. Det var helt uventet, så en gledelig overraskelse kan du si:o) Åsså holder mamma på å farte litt fram og tilbake til utlandet, og tar med kvoten på alkohol hver gang, så da blir det litt penger spart der også. Hadde regnet med å betale det meste selv, så da går litt inn på sparekontoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...