Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Kor mykje penga får dykk fra foreldra dykkas?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Vi får 28.000 (10.000 er gave som vi velger å bruke selskapet) av mamma og pappa.. Vet ikke hvor mye/om vi får av svigers enda..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Er det en selvfølge at man får hjelp fra foreldrene sine ?? Vi betalte moro selv og mange med oss Jeg synes det var veldig greit.. Tror neste ikke jeg hadde hatt samvittighet til å ta imot fra foreldrene våre engang..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Det er ingen selvfølge at foreldre hjelper til. Vi kommer ikke til å spørre om penger fra foreldrene våre, og om de tilbyr seg å hjelpe til, skal de få sette pengene på konto øremerket bryllupsreise
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Ingen selvfølge nei! Min bror giftet seg for 2 år siden, og da fikk han denne summen.. Så vi får det samme..
Hjertefamilien Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Ingen selvfølge nei, og vi har basert oss på å stå for alle utgifter selv til den store dagen som er om 2 uker! For 2 dager siden fikk jeg vite at min mamma, og hans mamma står for mat, meste alkoholen og borddekning (duker etc). En gledelig overraskelse med andre ord :-)
pandabjørn Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 vi får 60.000,- av mine foreldre hvis det kommer 60 stk...det er 1000,- pr kuver ! av svigers får vi ingen ting, og ikke hadde jeg regnet med det heller siden de har dårlig råd blir kanskje en liten pakke av noe slag.....
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Vi får 50000 av foreldrene mine. Det var helt uventet, så en gledelig overraskelse kan du si:o) Åsså holder mamma på å farte litt fram og tilbake til utlandet, og tar med kvoten på alkohol hver gang, så da blir det litt penger spart der også. Hadde regnet med å betale det meste selv, så da går litt inn på sparekontoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå