OhBaby! Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 åh!! fan så vondt! lilletåa mi på v fot er sprukket.. altså,innerst ved foten og under er det ett åpent sår under hele tåa,fatter ikke åssen det går an!!! må man sy eller hva?? er vel 1,5 cm eller nå..
ed123♂♂♂ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Er det en dyp sprekk? Du kan jo prøve å rense såret og sette på plaster såpass tight at tåa ikke kan røre seg så mye at det hele tiden sprekker opp. Så må du vel prøve å ikke bruke foten så mye de neste dagene..
OhBaby! Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 huff,ja,har plstret og teipet, hehe,er jo helt komisk!! fatter ikke hvordan det har skjedd!! sprekken er vell sånn 3-4 mm dyp el nå.. godt jeg har frihelg sier jeg bare! :)
ed123♂♂♂ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Har hørt om sprukne hæler. Det finnes vistnok kremer for sånt som skal reparere hælsprekker. Vet at slike sprekker kan bli dyp. Tror scholl har en krem for det.. Kanskje du også kan bruke denne kremen. Det kan jo hende du hadde veldig tør hud under foten som gjorde at det sprakk..
OhBaby! Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 nei,har ikke tørr hud, var til fotpleier for bare to uker isden, og smører meg jevnlig. er bare redd det skal bli betent og ekkelt,huff..hehe. vil ikke ende opp med full betennelse og greier... får få det sjekket på jobb på mandag om det ikke er bedre.. imens er det null sokker og sko så mye som mulig i allefall. venter du nr 3? jeg ahr ikke noen barn enda.. gleder meg ti ldet blir min tur!!!!!
ed123♂♂♂ Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Ja hvis det ikke gror får du få litt fusidin på jobb. Bruker å gjøre underverker på sår.. Ja venter nr 3 i slutten av oktober. Har to gutter på 5 og 3 1/2. Fikk beskjed på ul at det mest sannsynlig er ei jente, så er veldig spent. Men fikk også beskjed om at det kunne være en gutt. Har dristet meg til å kjøpe litt rosa. Er jo så mye fint til jenter. Når har du termin?
OhBaby! Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 jeg er ikke gravid engang..bare prøver. mistet for 7år siden,da var jeg 20, og har hadd helt totalt noia for å bli gravid igjen eter det,men nå er det så smått bedre,og vi er klar for å bli 3! så håper på en 08 eller 09 baby!
ed123♂♂♂ Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Huff. Har også hatt helt noia for at ting skulle gå galt under alle svangerskapene. Enda har det gått bra hver gang. Tror jeg bekymrer meg alt for mye for alt mulig rart.. Skjønner at du holder litt igjen hvis du har hatt en traumatisk opplevelse. Får satse på at det klaffer snart og du får et fint og problemfritt svangerskap når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå