Gå til innhold

når kommer de første tennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan de komme allerede i 2, 5 mnds alder? er de ofte urolige (veldig skrikete feks) i en god stund før de plopper ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig. Noen får ikke tenner før de er over året, mens andre er født med tenner.

Minsten fikk den første da han var 11 uker og 4 dager.

Skrevet

Håper ikke tennene kommer allerede nå. Hun er 10 uker og 2 dager....

Skrevet

Ingen andre med noe erfaringer, noen som har barn som har fått tenner tidlig? Var de grinete i en tid i for veien??

Skrevet

min venninnes sønn fikk de første rett før han var tre mnd, han var veldig skrikete og hadde tydelig vondt i gummene:-men det var jo ingen som trodde dekom så fort! Prøv å gni gummene og se om det hjelper...

Skrevet

Min gutt er 8 mnd og har ikke fått enda.

Men tror det er noe på gang for han er veldig sur og holder på mye i munnen.

Skrevet

Minsten min fikk to tenner samtidig han.. begge foran nede kom uka før han ble 4 mnd. ble ltt snørrete, tett i halsen og sov litt dårligere om natta, men det varte bare et par dager. Så søt han ble:)

Skrevet

Min fikk da han var 10 uker. Det gikk så fint så. Ga paracet de gangene han hadde vondt!

Skrevet

Noen barn kan faktisk være født med tenner. Selv om dette er veldig sjeldent :)

Minstejenta mi på snart 10 mnd har ikke fått tenner ennå. Heldigvis tygger hun bra med gommene sine så det er ikke store "problemet".

:)

Skrevet

Jenta mi var 11 uker da hun fikk sine 2 første tenner. Hun var 16 uker når hun fikk de neste 2.

Skrevet

Første til tulla kom like før hun ble 4 måneder. Mens ungen til en venninne kom ikke før over 1 års dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...