Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 lager en minnekoffer til sønnen vår som skal døpes på søndag.. har kjøpt en umalt liten barnekoffert på panduro som jeg nå har malt og dekorert.(scrapping look) Det jeg har samlet inni den til nå er: *på innsiden av lokket har jeg limt det første bildet som ble tatt av han på sykehuset. skrevet navn,vakt,lengde og tidspunkt ved siden. *navnearmbåndet *''fødselskortet'' *en liten album med bilder fra fødselen og frem til nå *litt info,flybilletter fra han første sykehusinnleggelse+navnearmbåndet *lekene han fikk på sykehuset+ litt ndre ting som ble brukt på han noen andre ideer??
Carnivale Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hva med en notis om hva som var overskriftene i avisene den dagen han ble født? Filmer som gikk på kino? Hvor mye en liter melk/et brød/en kilo bananer kostet? Hvilken bil dere hadde? Hvor mye bensinen kostet?
It's all about me Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Sparkebukse eller noen andre små plagg
stinky-monkey Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg har hver sin eske til ungene våre som jeg samler litt forskjellig oppi som de skal få når de blir voksne og flytter ut :-) Det jeg har samlet oppi er: -avisen fra den dagen de ble født -armbåndet fra sykehuset -fødseljournal -avisutklipp fra fødselsannonse/bursdagsannonse -første smokk -en sånn mini bleie -favoritt sparkebukse/dress fra nyfødt str. -kakelyset som var på kaka fra 1 års dagen -første tegning -alle kort vi fikk som gratulasjoner etter fødselen -noen hårlokker i en liten konvolutt fra første hårklipp -ultralyd bilde osv osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå