Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei:) Jeg er en jente på straks 25år og har en datter på 3år! Jeg er ikke sammen med barnefaren, men hun har jevnlig kontakt med sin far! Jeg har funnet en snill mann som jeg har vært venn med i mange år og som er veldig flink med min datter! Vi har veldig lyst på barn sammen, men jeg har lyst å feire min 25års dag først uten å være gravid!! er det jeg som bare er utrolig teit eller? for min samboer skjønner ikke helt hva som er så stort med det.... men jeg har liksom alltid sett på det som en stor greie! Er det dumt av meg å vente med å få det barnet vi ønsker så mye, bare fordi jeg vil feire dagen med ett glass vin???
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hei:-) Jeg synes ikke det er dumt av deg å vente med å få barn til etter at du har feiret 25års dagen din! Tror nok jeg ville gjort det samme selv. Det er jo koselig å kunne feire en slik dag med et glass vin(eller fler..hehe) Feir dagen din med et glass vin og bli gravid etterpå:-) Lykke til med feiringen:-) og graviditeten når den tid kommer:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Syntes virkelig du skal vente med å bli gravid ! Hvis det er viktig for deg, så er det det. Det er ikke han som skal ha noen inni seg i 9 mnd. Det må du bare si til han, at samme hvor dumt det høres ut for han, så er det slik du føler Du er jo ung!! Lykke til Det går nok bra , du sier jo hvor snill han er
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 En bagatell er det vel forsåvidt i den store sammenhengen, men om det nærmer seg blir vel ventetiden relativt bagatellmessig den også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå