Gå til innhold

Hva driver jenta mi med egentlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig ofte (i allefall i det siste), våkner hun på kvelden 1-2 timer etter hun har lagt seg og gråter. Jeg går inn og tar henne opp (gjør jeg ikke det blir hun hysterisk). Trøster henne inne på rommet til hun blir rolig igjen, og legger henne. Men, noen kvelder er det myyye sutring/gråting, og jeg er inne mange ganger. Må av og til ta henne ut i stua for å roe henne også.

Men, jeg skjønner ikke helt hva det er... har vært urolig av tenner før, men nå har det jammen meg nesten vært uro hver eneste kveld en stund.

Flere som har det sånn, og har funnet ut av hva det er?

Hun er 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skjer med mange som er 8-9 mnd...var en lang tråd om dette for noen uker siden, og konklusjonen var vel at det var drømmer og mareritt. Vet jo ikke om det er sikkert, men mange opplevde en endring i søvnmønsteret, bl.a. vi med snulla, nettopp da hun var 9 mnd. Nå er hun er 10 mnd, og våkner hun om natta, så skriker hun helt hysterisk...da hjelper det med mat. Noen ganger er det nok med bare kos.

Men siden hun har brukt gips eller skinne på det ene beinet de siste 2 mnd så går det ikke helt an å sammenlige hennes søvn med andre barn da hun har fysiske ubehageligheter, og kan våkne fordi hun har det vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...