Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 nyter en av mine nystekte appelsinboller, mens jeg venter på at siste brettet skal bli ferdig stekt, slik at jeg får gå å legge meg.. Begynner å bli trøtt nå ja... Håper dere har en fin natt.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Ååååå, det hørtes digg ut!!!!! Særlig nå da sv.skapsdiab. tvinger meg til å ligge unna lys bakst og mest mulig frukt! Herregud, tror du må sende meg oppskriften uansett... PLEASE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå