2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hvordan bare dra....... vipppppppppppppppppppppppppppppppppps ute av forholdet.....
mememe Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 du tar det ene benet forann det andre osv.. da har du gått.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 hadde det bare vært så enkelt så...
yinyang Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Den verste tiden, og den verste prosessen er akkurat Å TA AVGJØRELSEN!! Og klart er denne tiden viktig, man veier for og i mot, og klarer ikke å bestemme seg. Sover dårlig, spiser dårlig, griner, og er frustrert!! MEN når avgjørelsen er tatt... puster man lettet ut, og fortsetter derfra... Prosessen med papirer, flytting, barnedeling og alt står for tur, men man ser lyset i tunellen, og man tenker fremover. 6 måneder etter der igjen, ja da, har man det godt!! Med seg selv, og livet Dette var min erfaring, og jeg tror flere føler det samme...
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 problem her er at det er han som har gjort det slutt men vil ikke skrive under på noe papir osv...
yinyang Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Ok, jeg leste ikke ditt andre innlegg her... Nå forstår jeg situasjonen din. Bare kom deg vekk. Han kan ikke styre livet ditt, eller eie deg. Begynn med å flytt hjem til din mor f.eks, ta noen dager, og så kontakt ham, når dere skal til megling. Han får bare møte opp, eller så vil det svi for ham og samværet til ungene senere... Han har gjort det slutt, men vil ikke separeres? Hva slags tull er det der? Og du vil klare deg fint. Ta tiden til hjelp, du vil få deg utdannelse, og stå på egne bein. Du vil bli en sterkere person, og bestemme ALT i livet ditt. Gled deg Og lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå