pinglo Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Har ei venninne som har svangerskaps kløe.? Hvordan lindre dette? Hun klør seg til blods på beina. Legen sier det er ikke noe å gjøre..
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 isposer og aloe vera gel(den må være avkjølt)
Go`mamma`n... Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 A-Derma kremen er topp! ta en dusj og smør inn kremen. ellers er jo hvitvask helt fenomenalt!
pinglo Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Takker for tips. Hadde A-derma kremen liggende,å det lindret.
Sheela-na-gig Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 prøv peppermynteolje, men obs sterkt, bør tynnes ut litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå