! ! ! Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Når fik begyndte kvalmen hos dere som var kvalme i svangerskapet? Hvor lenge varte den og hvor galt var det?
*Kleopatra Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Begynte i uke 6, varte til jeg var 8 mnd på vei. Kasta opp 10-20 ganger per dag, fikk ikke i meg noe mat. Fikk sår på spiserøret og gikk ned 10kg. Lå for det meste på sofaen eller foran doen i nesten hele svangerskapet, klarte ikke å vaske håret mitt selv engang... Grusomt å tenke tilbake på!
Marolla Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Ble kvalm i uke 8. Varte i en stund, men kastet ikke opp før en liten stund etterpå. kastet opp noen få ganger i en to-ukers tid. Så lenge jeg fikk sovet ut og spiste da jeg var sulten, så var det ikke noe problem.
! ! ! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Takk for svarene. Uff, det lyder helt forferdelig, især for deg, Bianca og sjarmøren. Tok du av 10 kg, så da baby kom til verden vejet du 10 kg mindre enn før svangerskap?
*Kleopatra Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Den siste måneden la jeg på meg igjen, pluss fikk mye vann i kroppen. Veide ca 5 kilo mer den dagen jeg fødte, enn det jeg veide før jeg ble gravid.
Prish Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Kvalmen startet i uke 7-8 ov varte til ca uke 18. Etter det spydde jeg bare 2-3 ganger i uka helt frem til fødselen. Syntes det var ille, men føler at jeg ikke kan klage når jeg ser hva andre her har slitt med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå