Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hei, kan noen hjelpe meg?? jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 år, vi har prøvd og bli gravid i snart 3 år, jeg hadde en kirurgisk abort for 5 år siden, kan det ha noe med saken og gjøre?? noen som vet?? veronica
ambumamma Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hmm... rart hvis det skulle ha noe å si siden det er så lenge siden. Men har du snakket med lege? du burde jo få en utredning når du har prøvd så lenge
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 jeg har bestillt lege time mange ganger, men har feiga ut dagen før, redd for resultatet.
ambumamma Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 ja det er ikke moro å skulle få vite om det er noe galt, men kanskje det er noe som er lett å ordne opp i:-) syns du skal bestille en time og ta med en god venninne feks, som kan støtte deg litt. Kanskje blir du gravid etter første legetime:-)
ambumamma Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 vær så god:-) ønsker deg masse lykke til, og håper du snart sitter med en positiv test:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå