Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga scooter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd?

Noe negativt ved den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har , jeg har!!=)

Rosa og sort selvfølgelig og crocs i samme knall rosa farge;)

hehe

Nei men altså, kjempefornøyd, supergod å trille,lett å slå sammen når man har teken på det, ikke så tung heller.. -eneste- lille negative er at ryggen ikke går ann å legges helt ned...:)

Skrevet

Ja er liksom det med ryggen jeg har tenkt på.. Hmm

Skrevet

Synes den er helt super:) Hatt den i et år, ikke funnet noe negativt ennå.

Skrevet

Men for å si det sånn da, lille sover ikke noe verre i den likevel, heller bedre må jeg nesten si...( sover best når hun ikke ligger helt flatt...)

Skrevet

Jaha?... de kan jo forsåvidt justeres og de ''putene'' på kan tas av,kan jo også la være å bruke skulderselene og bare bruke magebelte+den melklom beina... så selene er ålreite syns nå jeg..:)

Skrevet

Hmm.. Syntes ikke de var så spesielt store jeg da men... Og ho som bsatt i vogna var ei liiita jente..

Skrevet

Har den vogna, og er veldig fornøyd. Litt dumt at ryggen ikke kan legges helt ned, men ingen krise.

Selene syns jeg er litt store, ja. Ikke de over magen, men de over skuldrene er aaaalt for store til jenta mi på 9 mnd.

Skrevet

Men over skuldrene kan man vel bare ta av putene, så er det brått ikke så stort lenger?

Skrevet

Enig i at selene er store over skuldrene. Men ser ikke det som noe problem. Verken jeg eller småen bryr oss om det:)

Vogna er god,lett og ikke minst veldig tøff synest jeg!:) Elsker de tykke hjulene på den! Tar liten plass i bilen og lett å legge sammen.

At ryggen ikke går å legge helt ned er heller ikke noe problem,småen sover kjempegodt i den uansett!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...