Stoltmai mamma:) Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 kan man merke man er gravid da??? er uggen i magen, vært veldig kvalm de siste dagen, og kastet litt opp, men er helst kvalm på mårran og kvelden, er liksom bare små uggen på dagtid, men orgentlig kvalm på kvelden, er oppblåst i magen, fiser mye(sorry jenter) føler meg litt lemster i magen til tider, og har litt ubehag i magen..Halsbrann har jeg også merket.. skal egentlig ha mensen om 6 dgaer ca, om syklusen er stabil denne mnd.... ikke sagt noe til sambo, for er lei av å gi han falske håp noen som har noen mening om dette..??? føler ikke for å ta test, i ogmed at det er 6 dager til mens, og er lei av å kaste bort penger på tester...
ambumamma Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hei du. forrige gang hadde jeg symptomer ca en uke før mens, så det er helt mulig og kjenne det alt nå. Men jeg ville ventet et par dager til hvertfall med å teste, for det er ikke sikkert den slår ut selv om du er gravid. lykke til med testinga og hold oss oppdatert. skal selv teste om 9 dager:-)
Stoltmai mamma:) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 venter nok noen dager til ja, va gravid, men mistet i mai, og det med å være oppblåst i magen va noe jeg hadde forrige gang også, det va vel sånn jeg fant ut jeg va gravid... så bare håper, men veldig redd for åå bli skuffet IGJEN... jaja... Lykke til du og da, krysser fingrene for deg Prøvd lenge??
ambumamma Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 "bare" siden mars, men det føles som en evighet. Sliter ikke med å bli gravid men å holde på spiren. første gang mistet jeg i sa, andre i en ma, så nå håper jeg at alle gode ting er 3 og at den sitter denne gangen:-) håper du er gravid da og at den sitter hos deg og denne gangen. ER veldig spennende dette syns jeg:-)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hei Mimmi21!! Er på en liten vissit fra 2. tri.....Jeg merket tidlig symptomer. Ca en uke før ikm. Jeg var kvalm, hadde tydelige blodårer på\ over brystene og de to- tre kvisene som pleier å dukke opp en dag eller to før ikm...kom aldri. Krysser fingrene for deg. Så at du hadde sendt meg en privat melding den 20. mai....den så jeg ikke før nå i dag...he, he ...det er den første private meldingen jeg har fått, så jeg har aldri sjekka den postkassa. Så det var ikke for å være hoven at jeg ikke svarte. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå