Gå til innhold

Noen av dere her inne som har "blandingsbarn"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er halvt norsk, halvt albansk.

Han ser ikke ut som om han ikke er heeelt norsk heller...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halvt norsk halvt nigeriansk

krøllene kom ikke før tett før ett år og huden er slik fint sommernbrun :)

Skrevet

Har to nydelige jenter som er halvt norsk og halvt vietnamesisk.

De ser helt norske ut, ligner mest på pappa'n sin. Begge mine har fått mine farger, brune øyne og mørke brunt hår. Mens ansiktstrekk er helt norsk og begge er lyse i huden.

Skrevet

snuppa mi er 3/4 norsk og 1/4 portugisisk.. men i og med at jeg bare er halvt selv og at pappan er helt norsk så ser hun jo helt norsk ut. men går vel kanskje ikke under "blandings barn" når hun har så lite av det. men jeg er jo et selv da:) halvt norsk og halvt portugisisk.. men føler meg ikke noe annet enn norsk, da jeg er født og oppvokst her og kun snakker norsk. pappa flyttet til norge når han var 17 år så han har jo bodd her mesteparten av livet sitt

Skrevet

Ja, halvt trøndersk og halvt østlening, men også et snev av svenskt blandet i østleningen... :)

Skrevet

Daniel er halvt nigeriansk og halvt norsk. Ser at han ikke er helt norsk ja! Gylden hud, mørk brunt hår med litt krøller, nesten sorte øyne....

Skrevet

Halvt norsk og halvt indisk. Men da skal det sies at jeg ble adoptert da jeg var 3 mnd, så føler meg og er helt norsk;)

Ligner å sin far på en prikk, men har mørke øyner og hår, litt gylden hud, men det har også faren som er norsk. Men er uansett verdens nydeligste baby

Skrevet

mine 2 barn er halvt norsk og halvt kurdiske fra irak.

begge har mørke brune øyne, jenta er gyllen i håret og litt gyllen i huden, mens gutten har mørkebrunt hår og lys i huden=)

Skrevet

Faren til snuppa er halvt fra Bulgaria, og hun er nok litt mer gylden i huden og mørkt hår:) Men ser vel norsk ut likevel..

Søøøt ;)

Skrevet

Norsk og Nederlandsk. hehe.. Ikke noe man legger merke til...

Skrevet

halvt norsk, halvt vitnamesisk. jente.

brune øyne, brunt hår... ser at det er noe spesielt med henne. men hun ser ikke spesielt utenlandsk ut...

mor bl0nd og blå øyne.... hehe....

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

min lille jente er halvt norsk og 1/4 spansk og 1/4 engelsk (sambo er halvt halvt).

Hun ser bare vakker ut.

Skrevet

Barna mine er halvt norske og halvt australske.

Skrevet

Snuppa mi er halv norsk og halv tyrker.Brunt hår, blå øyne og litt gyllen i huden. Verdens søteste selvfølgelig:)

Skrevet

Ellers har vel de fleste som har "blandingsbarn" her inne stukket til det andre forumet der vi har det mye hyggeligere... :-)

Skrevet

hm....hvilket forum er det da?

Skrevet

Halvt Norsk og halvt Irsk:)

Skrevet

Halvt norsk og halvt colombiaansk

Skrevet

link til det andre forumet ligger inne på kulturkollisjonsforumet her.. :-) Et forum for de med "blandingsbarn".. :-) Uten anonyme! :-)

Skrevet

jenta mi er halvt norsk og halvt fra Siri lanka:) verdens nydeligste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...