Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Det har hendt engang at jeg hadde tatt meg et glass rødvin om kvelden etter at babyen var lagt seg. Men så våknet han plutselig og var sulten, lenge før han egentlig skulle. Så jeg ammet han. Hadde bare drukket et glass, men er det skadelig? Har hørt at et glass ikke gjør noe, derfor ammet jeg, men syns jo egentlig det var helt forferdelig etterpå. Burde jeg gitt han tillegg da?
St.Sunniva Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 1 glass er ikke noe problem....Du selv får jo ikke høy promille av det, og dessuten så skal alkoholen fra 1 glass vin gå ut av kroppen etter ca 3 timer...Har gjort det flere ganger jeg :-) men kun ett da...
skilpaddemamma Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 et glass rødvin er vel ikke noe problem, det er jo ganske fort ute av kroppen. jeg pleier å si kan du kjøre ,kan du amme. men det er lavere promille i melka enn i blodet. tror ikke du er den eneste som har amma etter et glass rødvin før enn det som var tenkt. jeg har ihvertfall gjort det
benedicte&smiley Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 jeg har gjort akkurat det samme! tror ikke det er farlig i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå