Gå til innhold

HVordan er dette med vin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har hendt engang at jeg hadde tatt meg et glass rødvin om kvelden etter at babyen var lagt seg.

Men så våknet han plutselig og var sulten, lenge før han egentlig skulle. Så jeg ammet han. Hadde bare drukket et glass, men er det skadelig? Har hørt at et glass ikke gjør noe, derfor ammet jeg, men syns jo egentlig det var helt forferdelig etterpå. Burde jeg gitt han tillegg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 glass er ikke noe problem....Du selv får jo ikke høy promille av det, og dessuten så skal alkoholen fra 1 glass vin gå ut av kroppen etter ca 3 timer...Har gjort det flere ganger jeg :-) men kun ett da...

Skrevet

et glass rødvin er vel ikke noe problem, det er jo ganske fort ute av kroppen. jeg pleier å si kan du kjøre ,kan du amme. men det er lavere promille i melka enn i blodet. tror ikke du er den eneste som har amma etter et glass rødvin før enn det som var tenkt. jeg har ihvertfall gjort det

Skrevet

jeg har gjort akkurat det samme! tror ikke det er farlig i det hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...