Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg bruker å slikke på sutten før jeg putter den i munnen til prisessa mi, dette sa ei venninne av meg at det var det verste jeg kunne gjøre!! Det var bedre at sutten datt på gulvet og jeg da puttet den rett i munnen i stedet for å slikke på den - det skulle medføre mindre bakterier til poden?? Er dere enige????
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 ja det er faktisk mindre bakterier i rompa enn i munnen, så venninna di har nok rett ja...
snartmammapåny Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Helsesøsteren min sa faktisk på fødselsforbredende kurs at det verste hun så var foreldre som suttet på sutten for å liksom "vaske" den. Hun fikk vist helt frysninger nedover ryggen av det. Så det var VELDIG fy-fy. Så tror nok venninda di har helt rett. Derimot så gjør jeg det ofte selv. Tror småen har godt av litt bakterier fra mor;) "Vasker" sutten ofte jeg, og småen har ikke så mye som hatt en liten forkjølelse til nå. Vil ikke fore han med sand og stein heller.
Grorüd.. Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 He he, her putter vi sutten i munn.. Ho har ikke blitt noe syk enda iallfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå