Gå til innhold

noen som har kjøpt bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe meg bil hadde jeg planer om.. må jo kjøpe brukt da, for som alenemor er jeg ikke akkurat rik:P

men uansett synes jeg dette er litt skummel.. for er så redd for at lille meg skal komme og bli rundlurt..

kommer, kjøper den, har ikke kjørt i 5 min engang før jeg står bom fast midt i vegen:P

hehe.. noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

kjøpte bil da eg var gravid.. kjøpte den brukt av en venninne av mamma.. funker den.. men måtte skifte noen deler å sånn.. men det hører jo med når bilen e brukt. hehe,. :P fikk den for 18 000.. citroen 94mod :) kjempe fornøyd med den:)

Skrevet

Kjøpte bil av kompisen til faren min, Toyota Corolla '91 mod til 15 000,- ikke noe rust, kjempe bra bil!!! Går som bare det!

Skrevet

Skal kjøpe bil selv jeg, det viktigste er vel å sjekke når bilen sist var til eu-kontroll og be om papirer på det.Tror uansett man må regne med litt ekstra utgifter til diverse deler.

Skrevet

Jeg/vi kjøpte bil av onkelen min, han driver eget bruktbilfirma, så det føltes egentlig trygt.

Kjøpte en VW Caravelle 94 mod. i januar, - kjempefornøyd:-)

Skrevet

Kjøp av forhandler?

Vi kjøpte fra forhandler, får jo 3 md garanti og følte oss trygge på at det bare var å gå tilbake til de om det skulle være noe.

Vi kjøpte oss en bmw stasjonsvogn, kosta oss 115 000, men vi er veldig fornøyde.

Ta med bilen på naf test før du kjøper den og!Der finner de ut av feil og mangler, og du kan prute på prisen :)

Skrevet

Det som og e viktig å sjekke e om det e heftelser hos biltilsynet og Brønnøysund registeret.

Om tilstanden til bilen e det ein fordel å sjekke når forrige service var, registerreimskifte, om det følger med vinterdekk, rust på kanaler, slitte dør og vinduspakninger osv. Det du bør få gjordt sjøl med nykjøpt bil er:

Oljeskift, oljefilterskift. Nye tennplugger. Ein go vask osv.

Lykke til.

Skrevet

det kan også være lurt å ta NAF-test på den. evt spørre om de har tatt testen. eu-kontrollert det siste året er også bra. og ikke kjøp en bil med rust!

vi kjøpte oss nylig en honda civic stasjonsogn til 50 lapper:) deilig å komme seg rundt!!

Skrevet

det beste er jo å få med deg en som har peiling på bil, som kan se på den for deg. jeg kjøper ikke brukt uten å ha med sambo eller min fetter som er mekaniker. er fort gjort å kjøpe katten i sekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...