elhingsto Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 var på sykehuset til kontroll i æfta og fant ut at jeg var moden og hadde 2 cm åpning jm sa at dette kunne ta 2 timer ller 2 dager eller uker! kunne liksom ikke svar sikkert! nå har jeg samentrekninger i mage å rygg med ca 10til 14 min intervaller og håper jo at det er et godt tegn! hva tror dere ?
svana72 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Tror du er i gang skikkelig i løpet av 24 timer,slik var det med meg første gang,lykke til......p.s. ta å gå en tur ikke langt unna huset da,itilfelle noe skjer,å ta å ha sex mye sex....... Krysser fingrene for deg at det ikke tar lang tid
conney skal ha nr 2:) Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 er nok et godt tegn det ja.. ønsker deg masse lykke til:)
elhingsto Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 takk har sovet dårlig i natt kynnerne har kommet med 8 min mellomrom men har gitt seg littpå morra kvisten! men skal prøve å gålitt for å se om det sker noe!
aanonym Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Er du langt på vei? Tror nok jm har rett når hun sier at det ikke er noen garanti for når babyen kommer, man kan være moden/ha åpning i ukesvis. Og perioder med sånne "tak" kommer og går mot slutten.
elhingsto Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 jeg har igjen 3uker så jegmå nok sikkert smøre meg med tålmodighet tenker jeg men hadde jo håpet at noe skjedde snart!
MissiCippi Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Ta en omgang i senga:-) Da gikk d 20 min for meg (sist gang) og så var fødselen i gang:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå