Gå til innhold

Bondage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som tenner på dette?? Jeg blir så utrolig kåt av å underkaste meg. Begynte så smått å oppdage det da jeg var 17 år og nå over 10 år senere er det full pakke! Jeg elsker det! Var helt drøyt da jeg var gravid, men hadde en periode etter fødselen hvor jeg ikke klarte å underkaste meg, måtte liksom ha kontrollen hele tiden i tilfelle ungen krevde noe. Nå er vi tilbake til gode gamle bondagen igjen og mannen er inspirert og gjør stadig drøyere ting. Mmmm.... stikke i dusjen og håpe på at jeg blir "brukt" i kveld og. GRRRrrrrr

anonym nå, gitt!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg tenner på dette :D

sert innlegget er fra en stund siden men skriver likevel .

jeg oppdaget det ikke først før jeg var over 25 jeg. etter ¨å ha oppdaget da hva godt sex og samliv kan være.

jeg syntes også det er deilig å underkaste seg partneren...

jeg har tom kledning fra kondomeriet hehe

Skrevet

Bondage betyr ikke at en liker å bli dominert i første omgang. Bondage betyr å binde. Bondage betyr å binde eller å bli bindt. En trenger ikke å bli bindt fast slik at en ikke kommer seg løs. En kan binde tau på kroppen sin som kunst, for nytelsens skyld, utseendets skyld, eller for en tenner på å tau eller andre materialer bindt til ens kropp.

En kan binde seg selv, andre kan binde en osv.

Som oftes så tenker en at det å bli bindt eller å binde må knyttes til å gi fra seg eller ta kontrollen. Da er det snakk om diminans. BDSM er ett felles ord for mye, deribland også bondage. Forklaringen på hva bokstavene betyr:

B&D - Bondage & disicipline

D&S - Dominance & submission

S&M - Sadomasoschism

Min mann liker å bli bindt, men han liker ikke å bli domert. Jeg liker å binde, men liker ikke å dominere. Jeg liker å bli bindt og jeg liker å bli dominert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...