Gå til innhold

Etter keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å miste noe av hudfølelsen ved såret? Litt ekkelt synes jeg, og er derfor litt bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig ja, er snart tre år siden mitt siste ks og er fortsatt litt nummen i området rundt arret.

Skrevet

Ja,3 år siden jeg tok ks,har ikke fått tilbake følelsen der,men det er normalt!

Skrevet

Rart, jeg fikk følelsen halvt år senere etter KS i 2004. Jeg skal ha barn igjen og har planlagt KS om 3 måneder på grunn av hjertefeilen min.

Skrevet

Merkelig dette altså.. men følelsen kan komme tilbake altså? Føles nesten som da de holdt på å rotet rundt ned i magen min, altså man kjenner det, men samtidig ikke kjenner det..om dere skjønner?:)

Skrevet

Hadde KS for 3 1/2 år siden. Har fortsatt nedsatt følsomhet rudt arret, men merker at følsomheten kommer mer og mer tilbake.

Skrevet

Ja, det er helt normalt. Jeg hadde KS for snart 9mnd siden, og nummenheten er nesten helt borte!!!!

Husker det var skikkelig ekkelt den første tiden ja..

Skrevet

jeg hadde ks for 17mnd siden og har ikke fått følelsen tilbake ennå...

synes ikke du skal bekymre deg så mye hvis du ikke får følelsen tilbake ! man kan ikke regne med å få tilbake sin "gamle" kropp etter en fødsel/ks.. noe "skavanker" får man!

Skrevet

jaaa det er drit ekkelt...de kutter jo nerver og alt der så det er helt normalt..til meg sa de at det er kkke sikkert følelsen kommer tilbake heller...:S

Skrevet

ei venninne av meg hadde ks for fem år siden hun,og enda er ikke følelsen tilbake..de regner ikke med den kommer tilbake heller..hun har skikkeli noia på dette..klarer f.eks ikke barbere seg over arret,ei heller ta på det nesten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...