Gå til innhold

Betaling til barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å spørre en av assistentene i barnehagen om hun kunne tenke seg å sitte litt barnevakt her. Det vil være fra leggetid og noen timer tenker jeg meg. Hun er 22 år. Hva er akseptabel betaling??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å skrive opp hvor mange kvelder og timer det blie til sammen gjennom mnd....og så gi ut etter det? sår man gir for hver kveld...så føler man selv at man må gi så mye...noe som er unødvendig....

kommer jo ann på om det er hverdag...eller helg også det da....

 

men du kan jo spørre henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...