Gå til innhold

Oktober: 10 mnd kontroll=)


Minesmå:)+en til!

Anbefalte innlegg

Hei=)

 

Vi var nettopp på 10 mnd kontroll med Leon og han er en STOOOOR gutt!

Veide 11,7 kg

Var 78 cm lang=)

 

Åler seg rundt om kring, kryper ikke enda, men har så vidt begynt å sleppe seg og gå bortover gulvet, mellom bord og stoler. Eller oss. Kjempestas!! Jeg er så heldig å få være hjemme litt lenger enn permisjonen, så Leon begynner i barnehagen i Desember=) Blir rart!

 

Andre som har vært på 10 mnd kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi ikke 10 mnd.kontroll.Men var å målte og veide han her om dagen da han skulle ha pass. Lilletrollet mitt er nå 8 kg og 71 cm.

 

Han krabber, reiser seg,går rundt bordet og er helt i hundre, nå er det virkelig gøy.

Hatt et par slitsomme netter nå,tror han sliter med noen tenner.

 

Han har fått barnehageplass fra slutten av oktober, så jeg skal gå hjemme til det. Begynner å føle meg klar for å komme ut i jobb igjen.

Men rart blir det, ser ikke helt for meg at jeg skal levere han fra meg 5 dager i uka,men sånn er livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miriam va 7980gram å 74cm.

ho hadde bare lakt på seg 90gram på 8uke, men ho har blitt grusomt aktiv de siste mnd. men ellers glad å fornøyd, så inga grunn t bekymring sa HS.

 

Ho røyse se opp ætte møblan heile tia, så d går ikkje ant å ta øyan fra ho et sekund... slitsomt... men d blir jo beder når ho får ballansen heilt i orden. ellers åle ho se frammover, å øve på å krype no.

 

Miriam e ei orntli RØRE-guri,ho røre absolutt alt som e innafor rekkevidde. å snakke e t ho, så blir ho enda verre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 10,5 mnd kontroll på oss da!

Snuppa er 76 cm lang, og 10,2kg. Følger sin kurve kjempefint!

 

Hun krabber ikke ordentlig enda! Opp i krabbestilling, vugger litt frem og tilbake, før det som regel ender i en nesestyver :P Men hun åler seg fremover da! Så synd er det ikke på henne =)

Akkurat lært å vinke, si hadet, vise hvor stor hun er og klappe! Sååå stolt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75cm og 10,5kg. Stor og god :) Veldig aktiv, krabber, reiser seg, står uten støtte når hun glemmer seg, går rundt bord/stoler+++ "lille trøbbel" er kallenavn som er mye brukt, veldig til å plukke/rive ned ALT!! Herlig og aktiv tid nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10mnd kontrollen var lille knotten min 76,5cm og 9,88 tung. Han er en skikkelig aktiv liten kar. Er høgt og lågt heie tia, nå er han jo begynt å gå, så det er travle tider:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fabben veide 7950gr og var 75,5cm på 10 mnd. kontroll. Skikkelig aktiv om dagen og kommer seg akkurat dit han vil:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie var 10 kg og 74,5 cm på 10 mnd kontrollen :)

 

Kommer seg frem overalt og reiser seg til det meste. Snart går hun, står alene på gulvet og er ei veldig aktiv jente

Skal begynne i barnehagen på mandagen spennende ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini var 10260g og 74cm.

Han reiser seg opp hele tiden og krabber rundt som bare det.

 

Morsom men travel alder dette her altså : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snuppelurå her var 7620 gram og 72 cm =) Er faktisk glad for å se at det er andre små babyer her, for har vært litt bekymret fordi hun er så veldig periodespiser. MEN da har jeg senket pulsen litt....:) Når man er sammen med Leon-Sjønnassen her om dagene,så er det lett å se forskjell ja.......hehehehe!!! :D

 

Åler seg rundt om, inn på badet,ut igjen. Roter i papirkurven, river ut bøkene i hylla. Klapper,vinker og viser hvor stor hun er. Kan si HEI, SE, og ÅJ!! heheeh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...