Gå til innhold

Oktober: 10 mnd kontroll=)

Anbefalte innlegg

Hei=)

Vi var nettopp på 10 mnd kontroll med Leon og han er en STOOOOR gutt!

Veide 11,7 kg

Var 78 cm lang=)

Åler seg rundt om kring, kryper ikke enda, men har så vidt begynt å sleppe seg og gå bortover gulvet, mellom bord og stoler. Eller oss. Kjempestas!! Jeg er så heldig å få være hjemme litt lenger enn permisjonen, så Leon begynner i barnehagen i Desember=) Blir rart!

Andre som har vært på 10 mnd kontroll?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10176571-oktober-10-mnd-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi ikke 10 mnd.kontroll.Men var å målte og veide han her om dagen da han skulle ha pass. Lilletrollet mitt er nå 8 kg og 71 cm.

Han krabber, reiser seg,går rundt bordet og er helt i hundre, nå er det virkelig gøy.

Hatt et par slitsomme netter nå,tror han sliter med noen tenner.

Han har fått barnehageplass fra slutten av oktober, så jeg skal gå hjemme til det. Begynner å føle meg klar for å komme ut i jobb igjen.

Men rart blir det, ser ikke helt for meg at jeg skal levere han fra meg 5 dager i uka,men sånn er livet:)

Miriam va 7980gram å 74cm.

ho hadde bare lakt på seg 90gram på 8uke, men ho har blitt grusomt aktiv de siste mnd. men ellers glad å fornøyd, så inga grunn t bekymring sa HS.

Ho røyse se opp ætte møblan heile tia, så d går ikkje ant å ta øyan fra ho et sekund... slitsomt... men d blir jo beder når ho får ballansen heilt i orden. ellers åle ho se frammover, å øve på å krype no.

Miriam e ei orntli RØRE-guri,ho røre absolutt alt som e innafor rekkevidde. å snakke e t ho, så blir ho enda verre...

Ble 10,5 mnd kontroll på oss da!

Snuppa er 76 cm lang, og 10,2kg. Følger sin kurve kjempefint!

Hun krabber ikke ordentlig enda! Opp i krabbestilling, vugger litt frem og tilbake, før det som regel ender i en nesestyver :P Men hun åler seg fremover da! Så synd er det ikke på henne =)

Akkurat lært å vinke, si hadet, vise hvor stor hun er og klappe! Sååå stolt =)

75cm og 10,5kg. Stor og god :) Veldig aktiv, krabber, reiser seg, står uten støtte når hun glemmer seg, går rundt bord/stoler+++ "lille trøbbel" er kallenavn som er mye brukt, veldig til å plukke/rive ned ALT!! Herlig og aktiv tid nå ja.

Annonse

• 2 uker senere...

Snuppelurå her var 7620 gram og 72 cm =) Er faktisk glad for å se at det er andre små babyer her, for har vært litt bekymret fordi hun er så veldig periodespiser. MEN da har jeg senket pulsen litt....:) Når man er sammen med Leon-Sjønnassen her om dagene,så er det lett å se forskjell ja.......hehehehe!!! :D

Åler seg rundt om, inn på badet,ut igjen. Roter i papirkurven, river ut bøkene i hylla. Klapper,vinker og viser hvor stor hun er. Kan si HEI, SE, og ÅJ!! heheeh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...