Gå til innhold

Stort rødt sår under armen!


Lua på snei :o)

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle ta kveldstelle på poden i dag,la jeg merke til et stort rødt sår under venstre ramen hans :o( Der var litt skorpe aktig på overflaten,og væsket litt...skjønner ikke hvordan han har fått det stakkars,det var ikke der under morgenstelle???

Noen av dere som har vært borti dette?

Og veit hvordan jeg kan hjelpe ham å få det vekk igjen??

Heldigvis virker det ikke som om han har blitt plaget av det i dag,men er redd forr at det skal bli værre,og at han da skal plages :o(

Takker for svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jenten min har vært en del rød innimellom dobbelhakene, og da har jeg brukt litt potetmel etter bading og sånn. passer på at hun er tørr før jeg legger det på. :) kanskje det vil hjelpe på gutten din etter vask? ellers trenger det nok luft for å gro skikkelig. så jeg ville ha brukt romslige klær. hvis du er usikker kan du jo ta en tlf til hs. :) lykke til! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei,tusen takk for svar :o)

Jeg satsr på å få luftørka der skikkelig nå ja,og skal til hs på tirsdag,så kan de sjekke det skikkelig. Potetmel ble brakt i hus i dag,så nå er den i bruk her oxo ;o)

Synes han virker litt mindre rød under der i kveld......:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også plaget av sår under haken og av og til under armen. Løsningen for oss ble hårføner med kaldluft! Det fungerte veldig bra for oss, for hun synes ikke det var noe særlig å bli tørket under haken og armene, men med hårføneren koser hun seg!:) Har også brukt det på sår rompe! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en lur løsning thea!... :)

 

og når vi likevel er inne på det, så kan man jo også sette på varmen litt og la barnet ligge naken/delvis naken og lufte seg. det fungerer veldig bra på rød stomp! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja å ligge naken er jo topp;lillemann elsker det!

Pleier å ligge alt mellom 30-60 min naken på gulvet etter et bad her :o)

hvis vi ikke skal noe da så klart.

Nå er såret nesten helt borte her,takker for gode råd ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det var rart du skulle spørre om akkurat det - det var derfor jeg gikk inn her nå. Min gutt har nemlig et rødt avlangt sår under haken. Ser nesten litt ut som atopisk-eksem. Har vært inne på tanken om at det kan være pga fuktighet- ikke lett å holde det tørt under dobbelthaken..Da prøver jeg potetmel i morgen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...