Gå til innhold

Ømme bryster...men....


Førstegangsmamma82

Anbefalte innlegg

Dagene snegler seg av gårde til jeg kan teste om dette er måneden hvor jeg skal bli glad.. I mens går jeg og kjenner etter alle mulige tegn, og de siste par dagene har brystene vært litt ømme. Jeg tenker og håper at kanskje, kanskje er det fordi jeg er gravid! Men innerst inne regner jeg nok egentlig med at det bare er tegn på at tanta er på vei...

 

Er det noen av dere som allerede har funnet ut at dere er gravide, som har prøvd flere måneder og kan si noe om dere følte det på kroppen at dere var gravide før den positive testen ble tatt? Om noe var annerledes, liksom? Det er jo sikkert veldig individuelt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Nå har du sikkert funnet ut av det, og jeg er spent på å høre hva det ble til, men jeg kan bare si deg det, at jeg var HELT sikker på at tanta var på vei da jeg testet positivt. Alle symptomene som når jeg skal ha mensen. Pupper, oppblåsthet, ryggsmerter og mage..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Desverre var det bare tanta som var på vei for min del, ja. Så jeg har gått over i en ny ventefase... Prøver med ny giv om et par uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...