Gå til innhold

Dr.Yppert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Finni-boy...

Har du laget dansefilm til meg du og...? Eller er rumpa di for stor, og du altfor lat for slikt?

Jejeje, not to blame... Når man tenker på alderen din (og ikke minst det digge bildet av deg....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør her ditt underutvikla beinrangel.. ikke kom her å prøv med spydigheter mot meg heller:-)

Skrevet

Haha... Sier du, som kommer med de kommentarene.... Først og fremst er jeg intet benrangel... Jeg har nå fått høre fra moren min titt og ofte at jeg ser feit ut....=P SÅ benrangel my ass..... Underutviklet er jeg neppe heller....

MEN, du tør ikke komme opp med noe, nei....

Skrevet

Ok skal legge ut noe som guttene laget med en parodi under tysklandsbesøket like før jul i fjor:-)

Skrevet

Kan kanskje ikke si spenning? Jaja, samme... Du skjønner no ka æ meine...

Skrevet

Ok rotta mi. ikke noen spydigheter... ps. ikke videreformidle dette til de andre her inne ditt lille beinrangel:-)

Skrevet

Jeg sier det igjen: Jeg er INTET benrangel! Mamma har kalt meg feit før.... Synes du jeg er et benrangel eller???

Hahahaha! OMF... Jeg har aldri vært så disgusted.... Det verste er at jeg måtte småle litt i starten, også ble det litt for mye av det gode! Noe av det ekleste jeg har sett! Jævla ekkel fyr!! Jeg hadde blitt skremt til døde hvis det der virkelig var deg!!!!!! GOOD thing at den filmen ble lastet opp for lenge siden... Av en som er 52..... Øsj, ekkel fyr=P

Skrevet

kreeemt.. ekkel fyr? sitter faktisk litt såra og vonbråten her!!!! god natt...

Skrevet

Hahaha... JA, hvis det så skulle være deg... Ja, da er du ekkel! Noe av det ekleste jeg har sett... Tilogmed eklere enn faren til venninnen min... Og det skal en del til!

Skrevet

Jeg er sikkert faren til vennina di...kjente igjen deg på filmen:-)

Skrevet

Hahaha... Nei, fy fader!!! DA er det synd på deg.... Siden du kjente meg igjen, hvilken skole gikk jeg på da... Og hva heter jeg?=P

Skrevet

SOM jeg trodde... Der hadde du intet godt svar å komme med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...