Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 av en venn som vi har møtt de to siste årene i Hellas:-) Han var på vei forbi og ringte oss tidligere for å høre om han kunne stikke innom:-) Så vi har akkurat ryddet inn fra terrassen, har hatt deilig middag med en haug med unger (alltid noen ekstra som dukker opp:-) og voksne:-) Dessert og kaffe som varte i timesvis og masse skravling, faktisk litt tårer ble det også:-) Godt å møte menn som tør snakke om følelser...Sambo har fått nytt jobbtilbud som han er headhuntet til og er skikkelig gira og bestemt på å si ja, etter å først ha takket nei et par ganger i løpet av det siste året. Nå er han klar og jeg støtter ham uansett hva han velger:-) Men det er klart det er spennende og et knallbra tilbud, så vi går spennende tider i møte, selv om det også er litt skummelt for man vet jo hva man har. I tillegg har jeg blitt spurt om jeg kunne tenke meg en ny utfordring der jeg jobber, men det er litt hysj hysj ennå;-)) Så denne høsten kan nok bli ny og rar og spennende og alt det der:-)) Ha en fortsatt fin kveld, nå stuper jeg til køys og kommer til å sovne før hodet når puten tror jeg:-) Nattinatt:-)
Dailis Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Koselig med slikt besøk da:) Og spennende med jobbtilbudene. Masse lykke til!
Plutseliten :) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Gode venner kan man aldri få nok av...og venner man kan både le og gråte med er herlig. Så spennende med nye jobber på dere begge da! Klart det er litt skummelt,det meste som er nytt er det....men går man til noe bedre er det jo en kjempebonus Lykke til,og god natt til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå