Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 På setet til lillegutt (maxi cosi) så er det jo en sånn "pute" til å beskytte hodet..dere som har det skjønner vel hva jeg mener.. denne puten er så langt nede, at lillegutt begynner å sitte trangt der, men såvidt jeg kan se så går det jo ikke ann å stille på den? Om jeg drar den lengre opp, så følger jo hele "liggeunderlaget" med.. også den veldig tykke biten i bunnen, som han skal sitte på med rumpa.. kan jo ikke gjøre sånn at han får den midt i ryggen, og ikke noe annet i rumpa...? skjønte dere hva jeg mente?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Du kan bare ta ut hele hodeputen, den er festet til liggeunderlaget med en borrelås ;-)
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 hmmmm... nei.. men jeg kan ut hele liggeunderlaget, også er det et annet underlag under der igjen Men da forsvinner jo den gode myke puten.. og underlaget blir helt hardt.. er det meningen det da?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Samme problem her, det virker alt for hardt å ta bort "puta". Jeg vurderer å kjøpe nytt eller leie, Noen med andre tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå