Gå til innhold

8 måneders mat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har dere begynt med 8 måneders glassene med mat? 7.5 måneder her og jeg lurer på å begynne med 8 måneders mat og grøt. utvalget til 6 måneder er så dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har begynt med 8 mnd grøt. Han får ikke middagsglass, men most vanlig (les vår) middag utenom de gangene vi har pizza, taco el. lign.

 

Gutten vår spiser også brødskiver, så jeg tror ikke bitene i 8 mnd glass hadde vært vanskelige å svelge for han.

 

Dette kommer helt an på barnet og hvor mye klumper/biter barnet er vant til å få / klarer å svelge ned....

 

Prøv deg frem, spiser han det uten problemer ser ikke jeg hvorfor du ikke skal begynne med det. 8 mnd grøt anbefales også for de som har fått noen tenner står det på pakken, samt at aldersanbefalingene er bare anbefalinger og ca angivning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd 8 mnd glass til lille frøkna men hun bare brekker seg og spytter ut klumpene, så her igården må vi nok øve litt hehe:=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior nekter å spise noen av 6 mnd middagsglassene, så nå prøver jeg med 8 mnd i håp om at det er noe der som faller i smak. Han er 8 mnd om en uke og får prøve seg på brødskive (men tror han leker mer enn han spiser) så klumpene er nok ikke problemet. Har en anelse om at han lever etter mottoet: er det ikke søtt så trenger jeg ikke spise det..... :/ Får vel bare fortsette å prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...