Millapril Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Fikk ikke med meg om vi avtalte nytt treff eller ikke sist gang, men det blir vel det om 3 uker. Vi er i allefall med: - Millapril og Erica
Bellen^2 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Vi er med:) - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Vi kommer også :-) - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Vi er med :-) - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla
Solstråle72 Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Vi er også med :-) - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias
Endelig ny spire i magen Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Håper vi rekker å komme en tur, mener vi skal på 6 mnd kontroll 10.30 ( hmm må sjekke det) Stemmer klokkeslettet så kommer vi når vi er ferdig... - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte
Tussi og Maja Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Vi er med! - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte -Tussi og Maja
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Vi er med - Millapril og Erica - Bellen&Sebastian - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte -Tussi og Maja - Kristin & Mathea
Bellen^2 Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Sukk, jeg har fått en telefon fra HS og de har flyttet et gruppetreff fra torsdagen til onsdag, så da ser det ut som jeg ikke rekker det:/ - Millapril og Erica - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte -Tussi og Maja - Kristin & Mathea Hvis det blir nok en endring og jeg kan allikevel forbeholder jeg meg retten til å melde oss på igjen;)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Det er vel ikke bestilt bord til oss? Eller skal vi et nytt sted? Mange spørsmål på en tidlig morgen ;-)
heiamagen Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Vi kommer kanskje....skal på 5+6 mnd kontroll, må se hva vi rekker! - Millapril og Erica - Sanasol & Mia - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte -Tussi og Maja - Kristin & Mathea -kasr og nore
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Treffet kræsjer med babysangen hos oss, så Sebastian's backup singers må dessverre melde avbud. Det må jo øves til Idol må vite ;-) Ny liste: - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte - Kristin & Mathea -kasr og nore
Två små trollungar Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Vi skal en tur til Sverige, så vi kommer ikke denne gangen.
eple72 Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Vi kommer vi Hva med å møtes på mecca istedet ? der er det ihvertfall plass til mange barn og barnevogner. Også har de veldig god mat der
Endelig ny spire i magen Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Mecca er fint sted, men hvis det er dårlig vær og vi må sitte inne, vil de at vognene skal stå ute..... ( når jeg var der tidliger, fikk vi lov å ta med baggen inn, men det ble litt trangt, og servitørene var redde for å søle opp i vogna) Ellers er jeg enig med Eple at det er god mat der.Noen av oss trillet jo tur dit for et par uker siden og det var veldig hyggelig..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 Enig i at Mecca er bra, men vi kan fort bli litt mange for de tror jeg. Så er det jo også det med vognene. Det ble en litt vanskelig nøtt dette her :-/
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. september 2007 #18 Skrevet 9. september 2007 Hei, I følge påmeldingen her er vi jo bare seks på onsdag. Så da kan vi vel sikkert bare være ¨på DS Louise for det vil jo sikkert være bra plass til oss allikevel. Så kan vi der bestemme hvor treffet skal legges neste gang.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 10. september 2007 #19 Skrevet 10. september 2007 Vi kan ikke likevel Vi skal på babysang. - Lykkebarn og Mathilde - Samsyn og Camilla - Linerla72 og Tobias - Endelig spire i magen og Benedicte -kasr og nore Kos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå