Gå til innhold

Jeg får ikke klaget nok..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i skikkelig DRITTHUMØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har klaget min nød to ganger her inne i kveld, det hjelper ikke en DRITT på humøret altså!!

Jeg HATER å være gravid og jeg HATER å ikke kunne jobbe normelt! Jeg HATER alt sammen!

DRITT DRITT DRITT!

Har mest lyst til å sette meg ned og grine og grine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen...få det ut...få det uuut.....

Har funnet ut at det hjelper å kaste og denge løs på puta min...Veldig god og fløffy når jeg legger meg...=oD....

Skrevet

Ha ha ha ha!!!!!

Så søt du er:)

Skal gjøre det når sambo har sovnet!!

Skrevet

Prøv å sett deg ned og dull litt med deg sjølv. Skjem deg litt vekk for å få tankane over på noko anna. God film, langt bad, masse sjokolade, massasje...

Skrevet

Nei, men huffa meg da.. det hørtes kjipt ut. men få det ut. =) ikke noe å sitte å ruge på dette.

kansje det hjelper å ta litt godt vare på seg selv innimellom? Ta et langt bad, masse lys rundt, god musikk, en god bok, stort glass juice/brus etc. og bare nyt. Glem alt annet, ikke tnk på hva du heller burde gjort, klesvasken, koppvasken og sånne ting. bare ta en liten husmor streik, og skjem bort deg selv.

Eller ring å bestill massasje, fot-/håndpleie, en frisørtime eller noe annet du har lyst til. =)

Skrevet

Enig med kokosyklys-15+4

Er jo ikke annet enn dårlig, trøtt,slapp,kvalm,deprimert,engstelig,vondt i bekken og mage.. Det har vært noe ABSOLUTT hele tida og enda har jeg 3 måneder igjen.. og jeg griner nesten hver dag jeg!! Greier ingenting hjemme, jobbet har jeg ikke siden jeg ble gravid.. sitter apatisk i en stol eller ligger i senga.. Greier jo ikke noen ting!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...