Gå til innhold

gi paracet når tennene presser på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg en dårlig mor hvis jeg gir henne en paracet slik at un får sove?

Hun har sutret i hele dag og nå er det rett før det klikker for meg. Er tydelig at tennene plager henne. Har smurt på dentinox(eller hva det heter), men ser ikke ut til å være nok.

HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør det. men her er det jeksler på vei og han hyler hele natta. Er uansett bare snakk om en eller to netter før det verste er over, så jeg tror de overlever om de får paracet da.

Skrevet

Vi har gjort det noen ganger når det har vært som verst. Da fikk han sove også, så var nok godt for alle. Ikke dårlig mor nei:)

Skrevet

Du er absolutt ingen dårlig mor. Gi henne paracet med god samvittighet, både du og lille må få den søvnen dere trenger. Ingen grunn til å måtte ha vondt hvis man kan gjøre noe med det (i tilfeller som tenner da, og ting der omkring)

Skrevet

Bare gi du!!!

har akkura puttet min 2 åring som får to jeksler på en gang, og ligger å skriker au...

søskenbarnet mitt som er helsesøster sa det slik;

Hvorfar skal vi la dem ligge å pines, det er jo som skikkelig tannpine!!!

men bruk de svake, de trenger ikke så mye når de er vandt til lite..

Skrevet

Gi henne det du.

Guttungen her driver med jeksler, sier han har vondt i munnen. Og jeg ser det presser på.

Har fått en tablett hver kveld de siste 5 kveldene. Men i kveld sa han at det ikke var vondt så får vi se hvor lenge han sover :)

Skrevet

Det er bare å gi. Når tennene kommer er det ingen grunn til at feberen skal få "herje" :-)

Skrevet

Sarah-rara har vel lagt seg og sovnet nå, men hvorfor skulle det å gi henne paracet når hun trenger det gjøre deg til en dårlig mor?

Vi snakker jo om en paracet pr døgn(rett før leggetid, og kanskje en til utpå natten/morgenkvisten) i en begrenset periode; kanskje bare noen dager.

Når hun får en god natts søvn, blir hun også mer opplagt og mindre grinete på dagen i morgen c",)

Skrevet

Jeg har gitt Cornelia paracet nå, hun får 3 jeksler om dagen :s

Skrevet

Nei jeg synes ikke du er en dårlig mor om du gjør det. Det er godt for dere alle, ikke minst henne at hun får sove tilstrekkelig om natta=)

Skrevet

Da har hun sovnet. PUH... det var deilig.

En paracet og hun sovnet på 10 min. Stakkars lille.

Føler litt at paracet er siste utvei, at jeg blir så desperat at jeg gir opp. Dere hadde helt rett det var jo det beste for Sarah-rara også.

Nå er vi glade begge to.

Tusen takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...