St.Sunniva Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kan jeg isåfall få de bort på noe vis?? Tror jeg må be barnehagen bruke smekke da hun spiser, for ellers kommer vel alle klærne hennes til å bli flekkete.
~sjiraff~ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Snuppa spiser masse banan men har aldri hatt problemer med flekker selv om det har blitt mye søl til tider.
stinky-monkey Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Ja, banan setter stygge brune flekker på klærene som er vanskelig å få vekk. (har 3 unger som alle har vært glad i banan). Men det meste går vekk med Vanish, da ;-)
St.Sunniva Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Aaaarrrgh...har jo ikke Vansih, men får prøve med Domestos eller Bio Tex flekkfjerner da...Har allerede vasket den en gang på 60 grader uten at det gikk bort, så da vil jeg tro at den blir sittende. Eller????
susemor-3 små Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Det setter flekker ja, hvis det tørker... Vi har mye ødelagte banan-klær hjemme hos oss!! Men har prøvd noen ganger å ta det med en gang før det tørker, og da har det ikke blitt så ille. Men kanskje vanskelig å få til i bhg.
St.Sunniva Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Skikkelig dritt at de ikke bruker smekke når hun søler så fælt altså....hun er 10 mnd og akkurat begynt å spise selv nesten...Synd, for den buksa var så innmari fin :-(
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Ikke gi opp buksa! Kjøp Vanish og prøv den i maskina en gang til. ?Jeg har blitt overrasket flere ganger når flekken har gått bort! Og ikke ta på ungen pent tøy eller tøy du er redd for i barnehagen.. Lykke til!
St.Sunniva Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Har hatt Vanish før, men syntes ikke den hjalp så veldig, men kanskje sånn spray er bedre eller? Har den i maskina nå, smurt inn med Domestos og Bio Tex flekkfjerner....håper det kan bli litt mer borte, ellers må jeg jo kjøpe Vanish i morgen :-) Er det den vanlige rosa boksen eller er det bedre å bruke den for hvitt tøy??
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 ta zalo på flekken.. Jeg har blitt forundret mang en gang hvor til og med gammle flekker som har vert på tøyet lenge har blitt rene Lykke til...
Anne-B. Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Så lenge det ikke tørker inn, så går det bra! Jeg mista en gang litt most banan på gulvet der jeg bodde før, var lakkert tregulv. Oppdaga det ikke før dagen etterpå, og da var det noe som satt så hardt at jeg rett og slett ikke fikk det løst, da måtte jeg i så fall ha skrapa bort noe av lakken, og det ville jeg ikke gjøre. Så ja. Det er no ordentlig dritt om det får lov til å feste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå