Gå til innhold

hvordan bli med han igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har et barn på snart 2 år og vi har hatt det veldig tøff både mens jeg var gravid og etter fødsel har blitt enda vanskeligere. For noen måneder siden flyttet han til foreldrene sine og har bodd der i ca 3 mnd. Han flyttet tilbake med oss i juli og 2 uker etterpå fant jeg ut at han hadde truffet en annen. Jeg så at han ble rar i ansikt da han fikk en sms. Jeg leste ikke meldingen, men har spurt han også fikk jeg bare løgn etter løgn og skjønte at dette var ikke helt uskyldig. Jeg foreslå familie terapi men det vil han ikke høre om. Han vil ikke prøve å løse dette sammen, han sier at vi bør bo hver for seg og løse dette på hver vår måte også la en dør åpen slik at kansje vi kan finne hverandre.

Alt dette høres veldig vondt for meg sarlig fordi jeg elsker han og vil likevell prøve å gå over dette. Nå bor vi fortsatt sammen foreløpig, men vi snakker eller han snakker om at vi må bo hver for oss.

Hva er det lureste som jeg bør gjøre for å få han tilbake?

Han sier at han elsker meg, men klarer ikke lenger å bo sammen med meg, også sier han også at han vet ikke hva han vil.

Hva tror dere andre menn? Hva kan jeg gjøre for å få han tilbake? og forhåpentligvis bare med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære vene jente,men han elsker deg IKKE!! man behandler ikke de man elsker på denne måten. hvorfor unner du deg ikke noe bedre en han? at han er far til dine barn veier ikke opp for en slik behandling av deg.. lykke til hva du nå ender opp med!!

Skrevet

Jeg tror heller ikke han elsker deg. Han kommer bare med pjatt for å få deg til å føle deg litt bedre. Han hadde vært mer mann dersom han la sannheten på bordet og stod for det.

Dersom du absoultt vil prøve å vinne ham tilbake, bør du spille uoppnåelig og likegyldig. Du kan jo late som om du også har truffet noen annen og se om han blir sjalu. Reagerer han overhodet ikke på en slik nyhet, er dessverre slaget tapt for din del.

Skrevet

takk for svar så langt,

Jeg føler meg ikke elsket, men kansje jeg er dum og håper på at han kan bli igjen forelsket slik som han var i begynnelsen.

Jeg trodde faktisk at ved å vise nærhet kan vi bli sammen.

Vi sover fortsatt i samme seng uten å ha sex, og til tider tar han meg i armene sine, men ikke noe mer og det har jeg heller ikke prøvd noe både fordi jeg var ikke forberedt, jeg må lege forst bak hans utroskap, og så var jeg redd at han vil avvise meg.

Dette er ikke lett å bære, synnes det er så vanskelig å se at han ikke en gang beklager over det som har skjedd, han angrer ikke, sier at det har jeg ikke noe med å gjøre. Jeg må være virkelig dum som håper og venter på at vi kommer til å være sammen.

Jeg blir så forvirret når han kommer og tar meg i armene sine, men jeg tar sikkert feil fordi han gir meg bare vennlige klem og ikke slik som man gjør med en man er glad i.

Det hadde vært fint om jeg får noe svar fra menn også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...