Dailis Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Gått til legen for å få hjelp til å takle noe i fortiden..... Det var vemmelig, fått masse oppbacking fra siden her, anonymt da... Skummelt er det å rote i gammelt gørr, hehe. Kanskje malplasert å legge dette inn her, men er litt sånn skjelvende og rar i dag, da er det faktisk godt å skrive litt, hehe. Så dette var et meningsløst innlegg fra meg sånn sent på kvelden.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Så bra at du tar tak i det:-) Alltid vanskelig å skulle rote i gammel dritt....Men, godt når det er jobbet gjennom og opp og avgjort! Tror lille rosa gleder seg veldig til imorgen, til litt ro og fred og kunne sove til lyden av kun fuglekvitter:-)) Hun har hatt en hektisk uke i barnehagen og besvimer nesten i seng på kveldene:-) Vi snakkes imorgen vi;-)) Klem
Tiggywinkle Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Så godt å få hjelp til å bearbeide en vond opplevelse, men kanskje en lang vei å gå? Viktig å få skikkelig hjelp i slik prosess, og vikitg for å komme videre i livet..... Lykke til og varm klem
Dailis Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg gleder meg også veldig til i morgen=D *kvitre kvitre* Skal prøve å få dem til å kvitre ekstra pent i morgen:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Herlig:-))) Vi kommer før 8 for jeg skal være på et møte i Oslo 09.30:-)
Plutseliten :) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Vet du hva? Jeg synes ikke det er malplasert og meningsløst å skrive det her...Jeg tror ved at du får det ut, er et stort steg videre i riktig retning. Opprydding i tanker deler man best med andre,både ved å få innspill,støtte og forståelse. Man skal og bør rydde opp i gammelt gørr.Trekk ut skuffene,tøm og rydd dem og lukk de godt igjen. Prøv å bli ferdig med ting som gnager...bitterhet etser en opp innenfra og gjør ikke godt.Det er faktisk den mest skadelige følelesen man kan ha.Selv om sorg og savn gjør vondt og kan gi sår,så er det bitterheten mange bør jobbe med. Sender deg en god klem jeg Og når du har tid,lyst og ork har jeg sendt deg en pm
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Jeg heier på deg, fine jenta med den fine stemmen! Det er slitsomt å rydde i gammelt gørr, men det er deilg og viktig tross alt! Du er flink!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå