Gå til innhold

Når kan man slutte å "vente på rapen"...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe utrolig tåpelig spørsmål men hvor gamle er de når man ikke trenger å sitte å vente på den rapen? Venter dere lenge når det er mating på natt? mi er straks 6 mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på :-)

Jeg venter ikke så lenge på rapen lenger om natta, maks 2-3 minutter. Men det virker som om hun svelger mindre luft på natta...

Om morgenen når vi koser i sengen så hender det at jeg sovner mens hun ammer, men det har gått strålende det også heldigvis :-) I begynnelsen fikk hun skikkelig vondt i magen om jeg sovna fra rapen.

Hun er nå 5mnd

Skrevet

Har aldri rapet henne på natta jeg, da ødelegger jeg bare søvnen for både meg og jenta... Vi sovner fra hele greia begge to. Husker ikke helt når jeg slutta å rape eldstejenta, men tror det var når hun satt selv... Da ordnet hun det liksom på egenhånd:-)

Skrevet

På HS sa de til meg at det ikke var vits å vente mer enn i 10 min. Men er det om natten venter jeg bare max 5 min. Han sovner fint uten vondt i magen selv om han ikke raper.

Og det er visst ikke alle barn som trenger å rape, sier de...

Skrevet

sønnen min raper ALDRI på natta å kanskje en eller to sjeldene ganger i løpet av dagen....:) veldig fornøyd med det i grunn at jeg slipper å presse frem en rap på natta... da er det bare spise spise og sove:) men kommer til gjenngjel en del gulp på dagen da:(

Skrevet

Hehe, har brent meg på den noen ganger om natten, jeg og... Bytte på sengen og bare ork....

Derfor prøver jeg å få til en rap, men ikke lengre enn et par min. Og bare hvis jeg er våken nok. Han gulper ikke så mye nå lenger, det var mer når han var veldig liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...