Tonje, M&A Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Når fikk dere den? Min kom plutselig frem i dag. Mener jeg hadde den innmari lenge sist. Er 36+0 i dag. Trodde ikke den skulle komme denne gangen jeg.
Milla-baby Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Min kom da jeg var rundt 5 mnd ca. Så har den bare blitt mørkere og mørkere og lengre og lengre etterhvert...hehe
aanonym Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hva mener du med "fødestripe`? Mener du den pigmentstripa jeg har hatt siden jeg var ca 3 mnd på vei? Husker ikke hva den heter, men har aldri hørt betegnelsen "fødestripe". Tror ikke det er en særlig vanlig betegnelse (jmf Google, f.eks.), og har i alle fall ingenting med når man føder å gjøre!
mammat2goll Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg trodde helle rikke att jeg skulle få den denne gangen, fikk den tidlig sist. Nå kom den plutselig rundt uke 35
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Flere navn på denne (fødselsstripe, pigmentstripe....), og du skjønte jo hva hun mente. Siden å være gravid faktisk HAR noe med fødsel å gjøre, så synes jeg ikke navnet er så galt. Men du får kalle det gravidestripe, du da ;-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Linea negra??? ...eller noe sånt. Husker ikke når jeg fikk min, men det var tidlig. Uke 12 eller noe sånt...
aanonym Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 For all del, hadde bare aldri hørt det ordet før og googlet det, lite treff der. I den grad jeg snakker om den stripa så kaller jeg det for pigmentstripa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå