Monajenten Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Fikk satt inn spiral 7. mars og hadde blødninger i tre-fire uker. Etter det har jeg ikke hatt noe problemer, hverken bivirkinger eller særlig store blødninger. Har kun blødd to ganger, og begge gangene har det kun vært én dag. Men nå har jeg hatt blødninger siden forrige torsdag, og det er en del. Syns dette virker ulogisk siden jeg ikke har hatt det tidligere, men det er kanskje normalt?
Sylteflesk Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hormonspiral eller kobberspiral? Vanlig med blødningsforstyrrelser ganske lenge etter at man har satt inn hormonspiral. Kobberspiral pleier å medføre lengre og mer smertefulle menstruasjoner.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 hormonspiral? Vanlig med blødningsforstyrrelser i opp til 6 mnd. Jeg blødde mer eller mindre hver dag i 6 mnd.
Monajenten Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Har hormonspiral, men siden jeg ikke har blødd sånn tidligere syns jeg det er så rart. Det er jo nesten et halvt år siden jeg fikk satt den inn.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Ja, jeg har jo inntrykk av at hos noen kan det forekomme blødningsforstyrrelser på alt man bruker og uansett tid, he he:) Om det ikke gir seg så kan du jo kontakte legen. Særlig siden den har vært fin til nå.
Frk. Vable Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg blødde av og på i ca. 4 mnd. med hormonspiral. Er visst vanlig med "spotting" inntil 6 mnd. som noen sa oppi her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå