Gå til innhold

Keisersnitt


StinaL

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på sykehuset på kontroll i og med at sist kontroll viste lite fostervann og seteleie.

 

Kontrollen i dag viste at det var akkurat nok fostervann,men lillegullet ligger med rompa ned. Skal si jeg fikk litt panikk.

 

Fikk valget selv mellom vaginal fødsel eller keisersnitt. Har da tenkt å tenkt å valgt keisersnitt. Ser ikke for meg å føde normalt. Sliter veldig med bekkenløsning å hele pakka. Men skal si at jeg er grusomt spent og gruer meg faktisk en del ja. Huff...

 

I går hadde jeg ca 4 uker til termin...å i dag har jeg plutselig bare ca 14 dager til gullet kommer. Gleder meg til å få møte barnet mitt, men gruer meg noe veldig til keisersnittet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal også ha keisersnitt fordi ungen er så stor. Har vært forberedt på det, men når det endelig er bestemt gruer jeg meg også. Har hatt keisersnitt før, men det var akkutt og med full narkose så det blir ikke helt det samme. Det går helt sikkert bra, men det er naturlig å grue seg litt til å bli spettet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger din også i seteleie, eller er sen "bare" stor?

 

Jeg lurer fordi min ble målt til 3.800 kg(!) i uke 35 - kan ikke si jeg gleder meg til fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende gullet snur seg også da til den datoen du skal ha keisersnitt. Min har ligget i sete og tverrleie, men hadde plutselig snudd seg til hodeleie nå. Så blir vaginal her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha KS om 6 dager... Jeg gruer meg litt, men mest av alt gleder jeg meg... endelig skal jeg bli frisk igjen og treffe den lille gutten....Jippi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble målt til 4100 når jeg hadde 3 uker igjen. Fordi jeg har mått ha keisersnitt tidligere når ungen var bare 3790, og bruke sugekopp på datteren min som var bare 3350, ble det bestemt at det var best med keisersnitt. Skulle virkelig ønske jeg kunne føde vanlig, men sjangsen for det er så liten at det er bedre både for meg og ungen at det blir keisersnitt i morgen. Skal legges inn i ettermiddag så nå kjenner jeg virkelig at jeg gruer og gleder meg. Gleder meg veldig til å møte ungen min, men gruer meg til selve fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...